Thursday, November 19, 2009

Buai Diraja...

last wiken kami blk JB.kami ialah mama,ayah,ucu dan mak usu..blk sbb nak amek twins bwk blk Ganu n sbb mak iaitu mek nak operate mata..


just nak upload gamba twins tertdo atas buai besar..buai ni atuk dorg kasi nama Buai Diraja...dpt nama cmtu sbb twins kalo nak tdo mesti ngamuk dulu...ayh aku ckp cr mama n ayah dorg sbb kalo time mama n ayah ade senang je dorg nak tdo..bile atuk letak kat buai tu, skjp je dorg da tertdo..


masa baru2 letak atas buai 




 


adik da start terlelap..
 


adik da terlentok tdo..abg plak layan mata nak tdo..
 



 
adik da x sedar dunia da.. abg x jadi tdo sbb kitorg bising gelak kan adik...


~masa aku angkat adik nak letak kat bwh, tgn die kuat lg pegang buai tu~

4 comments:

Fielah said...

hahahahahah sgt terhibur la aku tgk anak2 ko ni gym ..hahahaha best betul.. huhu

Unknown said...

hahah adik lentok baeekkk punyer lentok daa..
klaka giler aku nengok dia , shumel macam aku gak..kahkahkah
*perasaan yg perasan seketika*

mama haziq n hazim said...

ko mmg perasan lebih la rumet..hahahah..

kalo b4 ni slalu denga org kate ade ank best..bile da rase sndr baru tau best nye cmne..

so kwn2,moral of d story cpt2 la kawin n buat ank..hheheheh...

lina said...

Gym, Congratulation....wah ada anak kembar....syok nyer.